هر که را دیـــدیــم ، از مجــــنون و عشقش قصه گفت...

ღ دیوونه ღ

ღ دیوونه ღ
هر که را دیـــدیــم ، از مجــــنون و عشقش قصه گفت...
تـــــو ...


در کدام ثانیه می آیی ؟!


بگو ...!!


بگــــو ساعتـــــها را در همان لحظه نگاه دارم ،


میخواهم ...


ســـــــیر تماشایت کنم !!


تقـــــویم دنیایم ...


این روزهــــا پر شده است از ...


قــــرمزهای بی دلیل !


اینجا که نباشی ؛


زندگــــی ام تا اطلاع ثانوی تعطیل میشود !!


+هر که را دیــــدیــم ،


از مجـــــنون و عشقش قصه گفت ...



کاش میگفتند   در این ره ... چه بــــر لیلا گذشت ....





⊰اللهم عجــل لولیــک الفــــرج⊰



آقای من ؛

تقصیر شما نیست

                                       که تصویر شما نیست

من آینه ای پر شده از گرد و غبارم...












زندگی رویش یک حادثه نیست،


 زندگی رهگذر تجربه هاست،

 تکه ابری است به پهنای غروب،
 
 آسمانی است به زیبایی مه،
 
 زندگانی چون گل نسترن است،
 
 باید از چشمه جان آبش داد...
 
 زندگی مال منست،
 
 خوب و بد بودن آن،
 
 عملی از من و ماست،
 
 پس بیا تا بفشانیم همه بذر خوبی و صفا،
 
  و بگوییم به دوست:
 
 معنی عشق و حقیقت چه نکوست... ♥









نظرات شما عزیزان:

.
ساعت17:51---25 بهمن 1396
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 18 خرداد 1395برچسب:,ساعت12:30توسط ღ دیوونه ღ |